تکنولوژی فکر ، اخبار تکنولوژی ، تکنولوژی روز ، تکنولوژی

با تکنولوژی روز زندگی کنید

۸c04d24c-16aa-4c41-95b7-fd0e662faac3.jpg

شرکت نویتک، لامبورگینی اونتادور SV را تقویت می‌کند


از زمانی که سوپرخودروها به وجود آمده‌اند، عطش در اختیار داشتن قدرت بیشتر، در میان علاقه‌مندان به‌وجود آمده است. نویتک، نسخه‌ای قدرتمند از پرچمدار لامبورگنی عرضه خواهد کرد که نزدیک به هزار اسب بخار، قدرت دارد.

 بعضی افراد تمایل دارند یک خودرو عملکرد، راحتی، انحصار یا هیجان رانندگی بیشتری داشته باشد؛ اما حتی بهترین خودروها هم نمیتوانند به ‌اندازه‌ی کافی این حس و نیاز را برآورده کنند. بنابراین جای تعجب نیست که صنعت تیونینگ برای تقویت موتور و ظاهر خودرو در دهه اخیر رشد پیدا کرده است و در میان شرکتهای معتبر در این، زمینه نویتک (Novitec) از بهترینها است.

با انجام سحر و جادوی تیونینگ روی خودروهای فراری، لامبورگینی، مازراتی، رولز رویس و مکلارن از طریق بهینه کردن قسمتهای مختلف، این خودروها به نمونههای کاملتر و قدرتمندتری تبدیل میشوند. این تیونر آلمانی کلمه «تسلیم» را درک نمیکند و اونتادور اسوی رودستر، نمونه کاملی از خودروهای قدرتمند این برند است.

مقاله‌های مرتبط:

خودروی اونتادور SV کمی بیش از یک سال پیش، با اصلاحات فیبر کربن و بهینهسازی برای افزایش توان پیشرانه خود سروصدای زیادی به پا کرد. این پیشرانه، دیگر به‌طور تنفس طبیعی باقی نمیماند؛ زیرا نویتک بر به‌کارگیری سوپرشارژر متمرکز شده است تا خروجی را به ۹۷۰ اسب بخار افزایش دهد. نباید فراموش کنید که مدل معمولی این خودرو فقط ۷۵۰ اسب بخار قدرت دارد.

در ۷۵۰ اسب بخار، لامبورگینی اونتادور استاندارد به‌وضوح تحت فشار و فاقد قدرت کافی بود؛ درحالی‌که ۷۵۰ اسب بخار برای خیلی‌ها بیش از حد نیاز است. شرکت نویتک تورادو این خودروی مجهز به پیشران ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر V شکل را تا ۹۷۰ اسب بخار تقویت کرده استسوپرشارژ کردن V12 برای بعضی افراد ظالمانه به نظر میرسد؛ اما واقعا برای افزایش توان تقریبا چهاررقمی لامبورگینی تقاضای زیادی وجود دارد. البته رسیدن به حدود ۱۰۰۰ اسب بخار با تنفس طبیعی، بسيار سخت است و راه حل انجام این کار، سوپرشارژ یا توربوشارژ کردن پیشرانه خودرو است

لامبورگینی اونتادور اس‌وی بهینه می‌شود

به‌علاوه، این سوپرخودرو با پیشرانه‌‌ی عقب‌وسط و تعدادی قطعات آیرودینامیک سفارشی، از جمله یک بال عقب بازطراحی شده و بهینهسازی جانبی، شکل و شمایلی آیرودینامیکتر پیدا کرده است. هم‌چنین این تیونر آلمانی، با چرخهای سفارشی ووسن تغییرات این خودرو را تکمیل کرده است و چیزی درست کرده که مطمئنا یکی از دیوانهترین خودروهای دارای نشان «Raging Bull» است.

لامبورگینی اونتادور اس‌وی بهینه می‌شود

اگر چه شما نمی‌توانید ۲۲۰ اسب بخار اضافه را در این تصاویر جذاب و دوست‌داشتنی ببینید؛ ولی قادر به مشاهده کیت بدنه آیرودینامیک و چرخهای ووسن به‌اندازه‌ی ۲۰ اینچ در محور جلو و ۲۱ اینچ در عقب هستید. برای هماهنگی بیشتر، نویتک تورادو در بسیاری از قطعات و بخش‌های بدنه از فیبر کربن استفاده کرده است که همراه با یک تعلیق کویل اوور KW و سیستم اگزوز ارتقاءیافته، صدای پیشرانه این خودرو V12 را فوقالعاده می‌کند .

لامبورگینی اونتادور اس‌وی بهینه می‌شود

این تیونر آخرین کیت ارتقاء خود را که فقط برای لامبورگینی ساخته شده، تنها برای ۵۰۰ دستگاه اونتادور اسوی رودستر هدفگذاری کرده است؛ در نتیجه تولید خود را بیشتر منحصر به مدل کوپه کرده که ۶۰۰ نمونه از آن تولید شده است.

لامبورگینی اونتادور اس‌وی

ممکن است بعضی افراد داشتن لامبورگینی استاندارد را ترجیح بدهند، درحالی‌که خیلیها معتقدند برای خودروهایی که از سنت‌اگاتا خارج میشوند، هنوز امکان بهبود وجود دارد. تیونرهایی مانند نویتک تورادو برای حل این مشکل آمادهاند تا  ابرخودروهای مدرن، با هزینه‌ای بالا؛ سفارشی شوند.

دسته

تکنولوژی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *