تکنولوژی فکر ، اخبار تکنولوژی ، تکنولوژی روز ، تکنولوژی

با تکنولوژی روز زندگی کنید

photo_2017-08-13_02-49-59.jpg

ایرتویا بار دیگر رتبه اول خدمات پس از فروش را در ارزیابی ISQI بدست آورد


مطابق با آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI )، ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا ایران موفق شده است که بار دیگر رتبه نخست در خدمات پس از فروش را در ميان واردكنندگان خودرو در كشور كسب كند.

در گزارش منتشر شده از طرف اين شركت، ۴۰ تولید کننده و وارد کننده خودروهای سبک و سنگین مورد بررسی قرار گرفتند و از نظرات یک میلیون و دویست و سی و هفت هزار مشتری (شامل ارزیابی عملکرد و سنجش رضایت) در این ارزیابی ها استفاده شده است.

همچنین ارزیابی میدانی در ارتباط با تعمیرگاه های مجاز در سراسر کشور، از ۲۳۴۸ نمایندگی مجاز صورت گرفته و در ارزیابی از رضایت مدیران نمایندگی های مجاز از عملکرد شرکت های عرضه کننده خودرو نیز ۱۸۷۸ نمایندگی مجاز شرکت داشتند. تعداد پرسنل فنی ارزیابی شده در کلیه تعمیرگاه های مجاز نیز ۲۲۹۴۸ نفر بوده است.

پیش از این ایرتویا طبق گزارش سال ۹۴ شرکت بازرسی، در زمینه رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش رتبه ۱ را میان کلیه شرکت های عرضه کننده خودرویی کسب نموده و براساس گزارش سال ۹۵ شرکت بازرسی از شرکت ‌های دارای بیش از ۱۰ نمایندگی نیز شاهد تکرار این نتیجه هستیم و ایرتویا با کسب ۷۷ امتیاز از مشتریان خودرو در رتبه اول جای گرفته است.
نكته مهم اين ارزيابى، پیشرفت چشمگیر ایرتویا در سایر زمینه های ارزیابی بوده است. ایرتویا امسال پيشرفت بسيار خوبى داشته است و توانست در ارزیابی نهایی انجام شده شامل تمامی زمینه های مورد بررسی، رتبه اول خدمات پس از فروش را در میان کلیه وارد کنندگان خودرو و رتبه دوم را در میان کلیه عرضه کنندگان خودرو (تولید کنندگان و وارد کنندگان خودروهای سبک و سنگین) در ایران کسب نماید. اما این پیشرفت امری بی سابقه در صنعت خودروی کشور محسوب می شود.
شرکت های عرضه کننده خودرو در کشور در ۵ زمینه مورد ارزیابی قرار گرفتند که شامل وضعیت خدمات پس از فروش، وضعیت تعمیرگاه های مجاز، رضایتمندی مشتریان، کارایی نمایندگی ها و رضایت نمایندگی های مجاز از شرکت های عرضه کننده خودرو بوده است.

استاندارد سازی تعمیرگاه های مجاز، بازنگری و اجرای سیستم های نوین ارزیابی نمایندگان، بهبود مستمر در فرایند تامین قطعات، ایجاد شاخص های دقیق برای سنجش میزان رضایت مشتریان و … از جمله فعالیت هایی بوده در کسب این افتخار نقش مهمی داشته است.
‎ایرتویا با علم به اینکه شبکه خدمات پس از فروش مناسب و گسترده از پیش نیازهای موفقیت هر شرکت خودرویی محسوب می شود، همواره اهتمام ویژه ای به وضعیت خدمات پس از فروش داشته و با طراحی و پیاده سازی سیستم های نوین طبق استاندارد های کمپانی تویوتا در زمینه خدمات پس از فروش و با داشتن استاندارد جهانی TSM در همین زمینه تاکنون برنده جوایز متعددی از کمپانی مادر شده است.

دسته

تکنولوژی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *